13 június 2017

Disney Princess Challenge - Snow White 1. rész



Ma belekezdtem egy kihívásba, hogy feldobjam a Simses napjaimat. Ez a kihívás pedig nem más, mint a Disney Hercegnő Kihívás, aki nem ismerné, nyugodtan keressen rá, röviden arról szól, hogy disney hercegnők generációit kell felnevelni kezdve Hófehérkével. Mivel ez az első ilyen kihívásom, nem tudom, meddig fogom bírni, de remélem, nem unom meg az elején. 

A felső képen láthatjátok az én Hófehérkémet, szerintem egészen hasonlít. Hófehérkénél a következő feladatokat kell elvégezni:
- legyen fiatal felnőtt nő
- legyen 7 gyereke (ezek lesznek a törpék)
- minden gyereknek legyen egy rossz tulajdonsága
- mindegyik gyereknek ugyanaz legyen az apja
- csak akkor mehet férjhez, ha már a 7. gyereke is tinédzser
- sosem nyithat ajtót idegeneknek, és nem beszélhet idős nénikkel
A követelmények szerint nem lehet semmilyen csaláskódot használni a játék során. 


Hófehérke egy twinbrooki lakos lett, házak közül sajnos nem sok választása volt, mivel nem sok pénzzel áldotta meg a sors. Úgyhogy a képen látható gyönyörűség lett Hófehérke otthona. 


A belseje rettentően csúnya volt, amit nem bírtam elviselni, így muszáj volt egy kicsit átformáznom, bevallom itt egy kicsit csaltam a familyfunds kóddal, de innentől kezdve már abból fogunk gazdálkodni, ami megmaradt. 


Úgy tűnt, Hófehérke is meg volt elégedve a művemmel, mert az első adódó pillanatban hanyatt vágta magát a kanapén. Nem is értem, minek vettem neki azt az ágyat, rakhattam volna a helyére egy billiárd asztalt, most komolyan. 

Nem hagytam sokáig a kisasszonyt szundikálni, inkább elküldtem a városba hercegvadászatra. Az első állomásunk a park volt, ahol megismerkedett a Greenwood házaspárral, elkapott egy lepkét, aztán, hogy éhségét kielégítse sütött néhány hotdogot.


Sajnos a park hercegmentes volt, bizonyára Hófehérke főztje elűzte őket, de sebaj, mi mentünk tovább szerencsét próbálni. Egy bárban kötöttünk ki, ahol aztán ránk esteledett. 


Itt csevegtünk egy kicsit egy furcsa öltözetű nőszeméllyel, táncoltunk, láttunk egy idős nénit, akihez természetesen nem szóltunk, hátha mérgezett alma van nála. Bár ha jól emlékszem, a néni csak egy laptopot cipelt a hóna alatt. Mondjuk ha jobban belegondolok, lehet Apple termék volt, jobb ha nem kísértjük a sorsot. Még a végén itt az első napján kipurcan nekünk Hófehérke. 

Ezek után az éjszaka közepén a drága Hófehérke ellátogatott  a városligetbe, ahol találkozott egy tinédzser fiúval, majd elment mosdóba. Így ez a nap egy hercegmentes nap maradt. De talán a következőn nagyobb szerencséje lesz. 

Egyébként Hófehérke örömmel ismerkedik online is, ezúttal megkérünk minden kedves herceget, hogy írjon a következő email címre, ha felkeltette figyelmét eme bájos teremtés: hoferherke@almamail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése