11 október 2016

Új sztori Fibytöl - Without You

1. rész - Ezt még visszakapod!


A mai nap tökéletes lesz. Végre minden a helyére kerül. Olyan izgatott vagyok, hogy alig bírok egy helyben állni. Na, jó! Ideje beavatni titeket! Ximena vagyok, 18 éves. 2 éve tudtam meg, hogy örökbefogadott gyerek vagyok. Nagyon rossz érzés volt, hogy 16 éven át nem szóltak róla. Miután megtudtam, annyira fájt, hogy gondolkozás nélkül összeszedtem a cuccaim és átköltöztem a legjobb barátnőmhöz, Kenziehez.15 éve a legjobb barátnők vagyunk. Na, de azért vagyok ennyire izgatott, mert a barátom, Brian, akivel már lassan másfél éve együtt vagyunk.


 Őrült gyorsasággal leültem a gépem elé, majdnem leestem a székről...
Az Alice figurámat bámulva gondolkodtam, hogy mit írjak Briannek. Pár percig bámultam, de nem jutott eszembe semmi. Végül Ő írt.
- Szia, Xim! 20 perc és ott vagyok! - olvastam mosolyogva az üzit.
 - Ciaa!!! Oki!  - írtam neki vissza, majd küldött egy mosolygós smileyt.


 Felugrottam a székről és az ágyon landoltam. Óriási mosollyal az arcomon elővettem egy könyvet és elkezdtem olvasni. Hiába olvastam, csak arra gondoltam, hogy Brian mikor ér már ide. Csak néztem a könyvet... És észre sem vettem, hogy így eltelt az idő. Brian már 2 perce csenget. Lerohantam és egyből kinyitottam és a nyakába ugrottam.


 Besétált, majd megálltunk egymással szemben és néztük a másikat.
- El sem hiszed, mennyire örülök, hogy itt vagy! - nevettem el magam.
- Igen... - mondta mosolyogva - Ximena.. beszélnünk kell...
- Persze! Mesélj, milyen volt Chicago? - kérdeztem izgatottan.
- Ximena! Beszélnünk kell! Most! - vágta a fejemhez.


 Legörbült a mosoly az arcomról. Amikor Brian ezt meglátta, közelebb jött és erősen magához ölelt. Alig bírtam elszakadni tőle. 
- Sajnálom! Csak... Nem érdekes! - mondta elég idegesen.
- Nem baj.... Na! Most akkor elmondod milyen volt az út, vagy nem? - nevettem. Bólintott, majd egy csókot kezdeményezett.


Még megölelt párszor. Brian azt mondta, hogy ajándékot is hozott, de azt majd később szerette volna odaadni. Örülök, hogy végre itt van velem.
- Tényleg! Most jut eszembe, hogy Daniel is itt van - mondtam neki, mire óriási mosoly ült az arcára. Daniel a bátyám, Brian egyik jó haverja. Régen alig lehetett Őket szétszakítani, aztán Briannal összejöttünk és elutazott.


Brian közelebb lépett és megsimította az arcom. Olyan jó Őt újra boldognak látni. Bár... Kicsit mintha fura lenne. Van egy olyan érzésem, hogy titkol valamit. Amikor 2 hónapos fordulót ünnepeltünk, akkor is titkolt valamit és egyből rájöttem.


 Megkért engem, hogy üljünk le és úgy beszélgessünk.
- Na!!!! Mondd már, hogy milyen volt az út!!! - nyaggattam.
 - Na jó! - nevetett - Jó volt az út, ha ennyire kíváncsi vagy!
- És miket csináltál? Vannak képeid? Megígérted, hogy csinálsz képeket Chicagoról!!! Na és miért nem írtál nekem? Annyira hiányoztál! - faggattam.
- Ximena.. El kell mondanom valamit...
- Mesélj már Chicagoról!!
- Ximena! Megcsaltalak!
És ebben a pillanatban lefagytam. Egy könnycsepp gördült le az arcomról. Viszont nem hittem neki. Még sosem csaltak meg. Erre Ő, akiben a legjobban bíztam.. Ezek után senkivel sem jövök már össze! 
-Ximena... Sajnálom.. - nézett szomorú arccal. Felálltam, és gyorsan felfutottam a szobámba.


 Bevágtam magam után az ajtót. Sírtam minden erőmmel. Leültem a földre és éreztem, hogy innen már nincs tovább... Soha többé nem bírok szeretni senkit...


~MÁSNAP~
Felkeltem és úgy éreztem kicseréltek. Csak számomra furcsa ez? Tegnap még zokogtam, mert megcsaltak, ma meg nevetek az egészen. Majd amit Brian kap Danieltől! Hah! Ha ezt Daniel megtudja elüldözi innen Briant, vissza Chicagoba. Jobb is neki ott! Vissza se jöjjön.


Teljesen összeszedetten álltam egy helyben és gondolkoztam,  hogy mivel vágjak neki vissza... Nem is tudom. Valami nagyon rossz és erős ütés kell neki amitől, majd nem fog többet ilyet csinálni. Kíváncsi vagyok, hogy kivel csalhatott meg.... Biztos valami szőke plázacica. Brian mindig megbámulta Őket. Ha szőke lennék,  nagyobb mellekkel és fenékkel Engem is jobban szeretnének a férfiak. Brian! Akkora pofont fogsz kapni, hogy 2 hétig fel sem kelsz!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése